Croatia Records
Banner
LoveNaslovnicaCroatia recordsO namaCroatia recordsShopCroatia recordsIzdanjaCroatia recordsCroatia records klubCroatia recordsArhiva vijestiCroatia recordsKontaktCroatia records
Izvođači
Žanrovi
Etikete
Vrste izdanjaVrste izdanja
EdicijaEdicije
S ponosom predstavljamo
MIŠO KOVAČ
ARSEN DEDIĆ
JOSIPA LISAC
THOMPSON
CRVENA JABUKA
BIJELO DUGME
PARNI VALJAK
OPĆA OPASNOST
DRAŽEN ZEČIĆ
GORAN BARE & MAJKE
JELENA ROZGA
NOVI FOSILI
MLADEN GRDOVIĆ
ŽELJKO BEBEK
DINO MERLIN
MATIJA DEDIĆ
TEŠKA INDUSTRIJA
TONČI & MADRE BADESSA BAND
RADE ŠERBEDŽIJA
JACQUES HOUDEK
MIA
LANA JURČEVIĆ
COLONIA
DJEČACI
DIVLJE JAGODE
SREBRNA KRILA
MEJAŠI
FLYER
ADASTRA
BUĐENJE
ANTE CASH
LETEĆI ODRED
MAJA ŠUPUT
BANG BANG
ANTONELA DOKO
VLATKO STEFANOVSKI
ELVIS STANIĆ
M.O.R.T.
MARKIZ
MATE BULIĆ
BOSUTSKI BEĆARI
MIROSLAV TADIĆ
IN MEMORIAM LJILJANA MOLNAR TALAJIĆ
19.09.2007 IN MEMORIAM LJILJANA MOLNAR TALAJIĆ
Hrvatska operna umjetnica Liljana Molnar Talajić rođena je u Bosanskom Brodu 1938. godine, studirala je na sarajevskoj Muzičkoj akademiji, a još kao studentica debitirala je u sarajevskoj Operi 1959. godine kao Grofica u Figarovu piru. Od 1960. do 1975. bila je članica Sarajevske opere, a od 1975. do 1980. prvakinja Zagrebačke opere. Njezina karijera brzo je napredovala.

Posljednji veliki verdijevski glas, kako ju je nedavno nazvao urednik operne glazbe na austrijskom radiju Gottfried Cervenka, Ljiljana je bila zvijezda Bečke državne opere i Arene u Veroni. Aida, s kojom je pod ravnanjem Zubina Mehte 1969. na festivalu Maggio Musicale Fiorentino započela svjetsku karijeru i Leonora u “Moći sudbine” bile su pravi mamac za publiku, a ni kritika nije ostala neosjetljiva prema neopisivoj ljepoti njezina glasa, koji je u svim položajima ujednačen, s tolikom izražajnošću, beskrajno suptilan, a u isto vrijeme robustan, prozračan i milozvučan – glas kakav je Verdi samo mogao poželjeti. U Verdijevoj domovini pisali su: to je strastvena, velika pjevačica vibratne fraze, blistavih visina opalne ljepote, a grad Parma dodijelio joj je tradicionalnu plaketu Verdi d’oro (Zlatni Verdi). Njezine nastupe pratili su osvrti s naslovima: “Najbolja Aida na svijetu”, “Dijamant večeri”, “Spasiteljica kojoj se klicalo” (nakon što je u Beču preuzela Normu od Montserrat Caballe). Karijera joj se vrtoglavo razvijala. Za Bečkom državnom operom, u kojoj je ostvarila šest velikih uloga i imala 60-tak nastupa, uslijedili su Scala, Covent Garden i Metropolitan. Svoj neosporni talent pokazala je na najljepši mogući način i u Trubaduru, Krabuljnom plesu, Don Carlosu i Otellu, te na mnogim koncertima verdijeva Requiema i na svojoj posljednjoj premijeru u Zagrebu Bellinijevoj Normi. Vrhunski muzikalna, s naglašenim osjećajem za interpretaciju, ostvarila je i veliku kreaciju Cio-Cio-San u Madame Butterly za koju je 1967. dobila nagradu u Tokiju.


Jedna od najvećih hrvatskih opernih umjetnica bila je i dugogodišnja profesorica na Muzičkoj akademiji u Zagrebu gdje je odgojila više istaknutih pjevača. U svibnju ove godine primila je nagradu Grada Zagreba za zasluge na području kazališne umjetnosti.


U svojoj bogatoj karijeri Ljiljana Molnar Talajić svoje je povjerenje poklonila i izdavačkoj kući Croatia Records za koju je snimila šest albuma: “Ljiljana Molnar-Talajić” 1985., “Velika ostvarenja” 1988., “Pieta signore” 1990., “Operne arije” 1995., “Romance” 1998., te posljednji singl koji je snimila u suradnji s grupom Divas “Tiha noć” 1998. godine.



O izvođaču
Pretraga

Croatia Records
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
© Croatia Records 2005 - 2010. All Rights Reserved